joi, 30 ianuarie 2014

Hun & babe


Bărbații americani au un mod de a ți se adresa care, pentru cei neavizați poate părea deplasat.

Eram într-un magazin, în drumul unui bărbat, și-mi spune: excuse me, hun. Prima mea reacție, ar fi fost, poate, don't hun me, mister! Dar mi-am dat seama că e doar felul lor de a fi.

Cu alta ocazie, mi-am comandat o salata: What should I put in it, babe? Cred ca m-am înroșit instant. Pe măsură ce îi mai spuneam câte un ingredient, mai venea câte un yeah, babe, iar eu eram într-o stare de confuzie emoțională desăvârșită. Îmi venea sa râd, pentru că îmi veneau în minte toate melodiile cu yeah, babe pe care le-am auzit vreodată, dar, în același timp, aveam senzația, din nou, că individul (foarte amabil, de altfel) își lua prea multe libertăți în ceea ce mă privește. Trebuie să îmi recalibrez balanța emoțională, guess I'm gonna get hunned a lot...

Pe de alta parte, hey babe se poartă chiar și la cupluri de peste 50 de ani. Am asistat la o scena care m-a emoționat. La întâlnirea celor 2, după o despărțire de 3 săptămâni, după hey babe, și sărutul de revedere, după 5 minute de how was your trip, el a venit la ea si a luat-o în brațe și a spus că prima dată he didn't do it right.
Americanii sunt curtenitori.

4 comentarii:

  1. nu pot sa nu ma gandesc la filmele cu Elvis unde protagonistul ii zicea unei domnitze "babe..." si ea se fastacea si ii pica in mreje in primele scene ale filmului. dar... sa inteleg ca "babe-ul" ala de-l auzeai cand comandai de mancare era un fel de "ashea, mai departe" de la noi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut din partea lor - a americanilor ca sunt curtenitori -, asteptam si alte povesti si povestiri, chiar ai har :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă-ai știi cât m-am chinuit să setez butonul de Răspundeți, nu era funcțional, nu a fost toata ziua... Aveau nu stiu ce bug și am umblat la cod toata ziua :)))
      Mulțumesc, mulțumesc... Mă bucur ca ți-a facut plăcere ;)

      Ștergere